Oferujemy usługi zarządzania nieruchomościami, zapewniając wspólnotom funkcjonowanie
w zgodzie z ciągle zmieniającym się ustawodawstwem, zarówno w zakresie gospodarki nieru-
chomościami, prawa budowlanego jak i przepisów podatkowych.
Forma w jakiej prowadzone jest przedsiębiorstwo daje gwarancję stabilnej i bezpiecznej obsługi,
co jest szczególnie istotne w często zmieniającej się sytuacji rynkowej.
Ugruntowana wiedza mająca poparcie w posiadanych uprawnieniach ( licencja zarządcy nieru-
chmości i uprawnienia w zakresie usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych) idzie w parze
z doświadczeniem jakie nabyliśmy funkcjonując na rynku nieruchomości od 2003 roku.
W ramach zarządzania nieruchomościami prowadzimy naliczanie i rozliczanie opłat za lokale,
rozliczanie zużywanych mediów, utrzymanie w należytym stanie nieruchomości oraz zapewniamy
Wspólnocie fachową kompleksową obsługę finansowo-księgowo-podatkową wraz ze sprawo-
zdawczością finansową i obsługą zebrań.
Obok zapewnienia prawidłowego bieżącego funkcjonowania, dokonujemy analiz dotychczasowych
kosztów i szukamy najkorzystniejszych rozwiązań, które pozwolą Wspólnotom poczynić oszczędności
i optymalnie wykorzystać środki przeznaczone na utrzymanie nieruchomości wspólnej.
W zakresie usług zarządzania nieruchomościami proponujemy:
- obsługę rozliczeń wspólnoty i optymalizację kosztów eksploatacji,
- prowadzenie nieruchomości w zgodzie z istniejącymi przepisami prawa budowlanego
- prowadzenie książki obiektu, przygotowywanie w imieniu wspólnoty niezbędnych kontroli
i przeglądów technicznych, nadzorowanie utrzymania nieruchomości w należytym stanie,
przygotowanie bieżących napraw oraz remontów głównych;
- zawieranie w imieniu wspólnot, nadzorowanie i weryfikacja umów na dostawy mediów
i realizację usług, poszukiwanie wariantów najkorzystniejszych dla wspólnoty;
- nadzór i dbałość nad utrzymaniem czystości w nieruchomości, organizowanie gospodarki
odpadami komunalnymi.
- kompleksowa obsługa finansowa - księgowość wspólnot, sprawozdawczość finansowa,
sprawozdania z działalności wspólnoty, dokumentacja podatkowa i ubezpieczeniowa;
- przygotowywanie planów rzeczowo – finansowych dotyczących inwestycji wspólnot;
- zapewnienie szybkiej obsługi w zakresie usuwania awarii w nieruchomości wspólnej;
- pomoc w poszukiwaniu źródeł finansowania inwestycji.
Obsługa finansowa odbywa się za pośrednictwem kont bankowych wspólnot, do których dostęp mają
wyłącznie upoważnieni członkowie Zarządu. Prowadzony bezgotówkowy system rozliczeń gwarantuje
ich bezpieczeństwo i przejrzystość. Zgromadzone na koncie środki procentują na rzecz wspólnoty.
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani tym, jak należycie gospodarować majątkiem Wspólnoty,
prosimy o kontakt celem poznania szczegółów oferty.
BIURO RACHUNKOWE, ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI „CYFERKA” © 2009